honkallasmoa

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Lite bilder o sånt :D

Av moa österlund - 5 maj 2011 17:01

Heeej :D Jag kanske ska byta namn på bloggen (om det går? ) Till chokladmonstert! I  choklad! Jag undrar om det går att byta namn och så vill ni så kan ni komentera svaret eller gå in på frågor :) Förlåt att det inte blev ngr bilde men det var ngt fel på min mobil så den fick ladda hela natten :/  ska FÖRSÖKA att lägga upp bilder från semestern :D det går men det tar lite tid! det kommer från Miami och Karibien ! vissa är på delfiner :D och andra på mig   Imorron så ska vi ha klassfest och jag är en av dom ordförande där . här är bilderna


Här är vi i Miami och fottar

      Våran hytt :)   En härlig dag i Karibien         Jag och min ''normala'' bror Fredde ! KOLLA MIN SOLBRÄNNA!   Delfinen jag pussade ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moa österlund - 3 maj 2011 10:49

Hejsan bloggen! Är hemma från skolan idag för .. aja mina kompisar får veta ;) Jag kollade ut och såg att det snöade! Och mamma sa att jag skulle ut till mina kniner o kolla så dom mådde bra ! det gjorde dom alla 3 men min hankanin Gutchis hus hade l...

Av moa österlund - 2 maj 2011 13:56

          

Av moa österlund - 2 maj 2011 13:46

Hejs svejs! sitter på bilden det ä bara 10 min kvar av lektjonen !    sorry fö jag inte h bytt hader ! Har inte hittat ngr bilder .... ng bra xD   Nora sitter med en data brevid och dampar      har färgat håret rött ^^ Nöjd faktiskt ! har gjort slut ...

Av moa österlund - 26 april 2011 21:25

Hejsan bloggen !! Jag har inte skrivit på ett tag för mamma och Daniel ( mammas ex) ska separera   Och vi håller på att sälja huset :/ och har inte orkat blogga då :( har bara varit så ledsen :( Har färgat håtet rött :D det kommer blider sen :P Jag o...

Av moa österlund - 9 april 2011 21:27

Hej alla ! Här har ni lite länkar till några bra bloggar !   http://aggyz.bloggplatsen.se    http://momowester.bloggplatsen.se   http://alvaihopmedbieber.blogspot.com  ha en bra bloggning!! Natti natti lingon fatti :D **rimar inte menändåå xD...

Presentation


Hej ! jag är en tjej på 12 år.
Jag gillar att rida och vara med mina bästa kompisar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards